Kenwood gjort klar til bruk på LA2D

LA4GHA Roger har satt opp Kenwood stasjonen på gruppa. Nå er det bare å kjøre i vei. Slipper tuning på 80 og 40. Tut og kjør.

Da er denne nostalgiradioen, Kenwood TS-180 S, gjort klar til bruk, 100 W på alle bånd. Den kan være grei for de som ikke føler seg trygg til å bruke den nye radioen. Håndpumpe for CW. (Foto: LA4GHA Roger)
Da er det rydda litt opp i coax kaoset som var. (Foto: LA4GHA Roger)